Popular Posts

Wednesday, 14 December 2011

INI WEEBLY BAHIYAH GHAZALI

KEWAJIPANKU

Sesaatku lena ku teringatkan mu
Sepetangku riadah ku teringatkanmu
Seminitku bersyukur ku teringatkanmu
Selepasku solat ku teringatkanmu
Sedetik senyuman ku teringatkanmu
Sebutir zikir ku teringatkanmu
Sepanjang hari ku teringatkanmu
Sebelum mati ku teringatkanmu
Sesungguhnya aku selalu mengingatimu..
Ya Allah. Ya Tuhanku.

ITU DIA

Suatu hari yang hening damai seribu bahasa
Perjumpaan kita bukan dilaksana
Kau aku bagai satu dalam sejuta
Dari mata turun kehati
Terus aku jatuh hati padamu
Kau nampak seperti polos dengan senyuman
Kenaifanmu menunjukan kau sungguh bermakna
Hidup ini sunyi tanpamu
Inginku dampingimu setiap masa ketika
Kau ilhamku di mana saja
Aku rindu saat pertama kali kita jumpa
Sungguhnya kau tetap di hatiku
Wahai teruna idaman kalbuku.

Monday, 21 November 2011

Monday, 14 November 2011

:)

"takdir hidup kita boleh berubah dengan doa"

Tuesday, 1 November 2011

KAMPUNGKU NAN INDAH,SAWAH PADI TERBENTANG LUAS


padi yang telah masak telah di mesin

amboi, jalan tak tengok kat chik ya ea...
kakak aku, a.k.a model bendang
wah, nak naik benda ni, tp tak dapat

proses pindah padi ke dalam lori

hah, camni lah...budak tu,anak buah aku hakim namanya.

haha, ni siti sarah solehah..adik kepada hakim
nakal betol...

missing this....;)